Danish Translation: TÉLESCOPE

This is a translation of a previous post for my Danish course. If you are an English reader, please feel free to read the original (or as much of the Danish as you can!).

**************************

Det her er min sidste post om Parisian kaffe. Jeg efterlod den til sidst fordi det fører bedest til min næste anmeldese serie som vil focusere på London kafeer. I TÉLESCOPE skeer der et Londonisationprojekt. Sådan ser der ud til mig ihvertfall: en lille menu, de koncentrer sig på et lille udvalg af kaffe og kage. Betydligt, er det næsten umuligt af komme ind af døren fordi af alle cyklerne i vejen. Hipstercentral i Paris.

Jeg have beskrivet miljøden. Men til af udvilke, TÉLESCOPE er meget minimalistisk, med flødefarvede vægge og en kælder uden møbler. Jeg er ikke klar over hvad kælderen er for. Men det gør ikke noget! Kafeen er også lille og mennesker står udenfør når det er travlt. Til sidst: ‘Funkentelechy’ var på radioen. Det kunne jeg god lide.

‘Cremen’ er det nærmeste til en latte og jeg synes af kaffen er fremragende. Jeg tror bønnerne de bruger er Has Bean da der var Has Bean udstyr tilstede, men der var også andre slags bønner til salg. Detaljerne er udvigtige: kaffen var meget glat men kraftig. Jeg var tilbage i London for tyve minuten af nostalgi.

Til sidst vil jesg sige at TÉLESCOPE er umulig at finde, men er midt i Paris. Den er kun fem minuter frå Rue de Rivoli, men hvis man ikke ved hvor man skal gå, så kan bleve fortabt. Tage et kort. Kaffeturisme i Paris kræver et kort.

Leave a Reply

